Livet inte alltid som tänkt

0kommentarer

Livet är inte alltid som vi tror det vara... Under åren avlöser det ena det andra. Igen och igen resa sig upp. Allt handlar om attityd och livsglädje, min har varit kvävd alltför länge. Ingen att skylla på. Ansvar själv tagen. Befinner mig i huvudstaden några dagar, i landet där jag föddes men mycket har förändrats... Saknar mina Älskade Älskade Barn ❤️❤️❤️ som jag får se snart. Tacksam. Också tacksam för möten med goda vänner om än hektiskt schema. Hinner inte allt jag vill. Nu tacksam för frukost i staden. Snart i väg på möte och göromål. Hunnit köpa Halloweendräkt för min yngsta tjej 🎃👻😊❤️ Viktig punkt på schemat. Är väl för gammaldags själv men föredrar traditionen att tända ljus för de vi inte har ibland oss, men som ändå finns med oss.

Att skriva lyfter mig i livet, när dess törn och svängar tar mig åt olika håll. Saknat det.

Dags vandra vidare i staden.
Höstbild Höstbild från tidigare. Men passar bra in i tiden. 
 
 
If You Only Say One Prayer - Say Thank You! 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej