Lite Moskva och Antibes

0kommentarer

Hej kära vänner! Kanske får jag i hop en kort blogg... vet ej varför jag har såå svårt att blogga sista tiden... egentligen så bubblar det i mig av saker att säga och skriva... men det är som att det är svårt att komma till skott. Det har varit mycket nu också sista tiden här i Moskva... firat vår lilla dotter hade ett stort Narnia kalas på skolan med ballonger och massor med barn och uppträdande som min man beställt. Ja, figurerna från Narnia var ju med, dem viktigaste och vårt födelsedagsbarn var överlyckig och så fick hon en rosa tårta med en prinsessa i mitten! Den såg god ut!!! Och ja, den tog nästan slut även då den var stor! 😊 
 
Kalaset hade vi på skolan och det blev ett hejdundrandes 😉🌟🎈kalas som vanligt när min man håller i trådarna. 😊
 
 
Nu sitter jag på vår balkong i härliga vårt Antibes.... Det har gått över en månad sedan jag skrev sist. Och vi har hunnit flytta tillbaka till Sverige, pust! Och nu är vi här i södra Frankrike.  Sol och bad redan i ca två veckor! Det börjar kännas som ett jobb. I dag än så länge hemmadag. Barn ser på film. Min tjej ser på Ja vad annars ... Narnia... Även om hon har haft paus fr den filmen, och killarna håller på m ngt. på i paden min... ( därför är jag förvisad till min mobil ). Men jag tvingar dem och mutar dem... He he att läsa också. Nu njuter jag bara av att sitta på balkongen och inte behöva dra i väg till stranden. I går kände jag att det blev för varmt och kände mig dåsig... Vi får se vad vi hittar på senare. Vi måste ju handla lite mat också. Min äldsta kille 12 år gjorde omelett till oss alla. Imorgon kommer Gena till oss igen :-) 😊 ! Efter en vecka i Moskva. Ja, ville jag skriva något vettigt förutom redogörelse för vad vi gör... Har som vanligt mycket som jag vill filosofera om... Men skriver från mobilen... Här kommer en bild från vår balkong! 😊
 
 
Härliga havet! 😊
 
Här åker en av killarna efter den större båt som vi åkte runt i på vår mellankilles 9 års dag för några dagar sedan. Häärligt! Att vara på en båt längs kusten och bada och hoppa i direkt från båten var underbart! 😊🏊! Första gången för mig! Drömmer mig tillbaka! Så rent vatten och fläktande vindar! 😊
 
Allt för nu! 💗 
 
 
- If You Say One Prayer - Say Thank You! - 
 

Kommentera

Publiceras ej