I solen i ett varmt Moskva.

1kommentarer

Nu ska jag försöka att skriva på min iPad, som jag använt f lite. Sitter i Moskva ute på den fina skolgården, väntar på barnen... Har alldeles för varma skor. Så det blir att införskaffa nya skor kanske i morgon... Kanske... Först måste jag ta blodprov, det jag tar varannan vecka och som sedan skickas till Burzynskikliniken ... Men nu har det nog gått tre veckor , efter påsk i Sverige och förkylningar och .... Nu sitter jag här i solen, 18 grader...mmm, och skriver äntligen... Vad jag vet "for sure" är att Jag måste ha ett aktivt liv, där jag skriver och är involverad i projekt. Det är ett måste för att jag skall vara en lycklig , glad människa. Det är en del av mig. Så jag funderar hur jag skall förverkliga det. ... Det får bli ett kort inlägg, batterierna börjar ta slut på min i pad.


All Käärlek


Jessika


If You Only Say One Prayer - Say Thank You
I solen i ett varmt Moskva,

1 kommentarer

Susanne

20 Apr 2013 18:50

Jag förstår dig verkligen <3 Det är dags att leva våra passioner <3 Stora härliga kraaaamar

Svar: Håller med dig syster min! :-) Livet går bara i vågor... men om man skalar av det onödiga och bara är så blir det enklare... det Gäller bara att göra det och fram för allt No Regrets!!! Kraamar i massor till dig! <3 :-)
Jess

Kommentera

Publiceras ej