Vågor och sol från Syd! Jag är Fri!!! Tack! Tack! Tack! <3

0kommentarer

På något vis så fortsätter jag mitt bloggande efter en alltför lång paus...What´s up with me?
Ja, nu befinner jag mig i vårt kära södra Frankrike...där vi älskar att vara när det är lite varmt...har inte blivit så mycket för mig sista två åren dock...jo, en del men inte så mycket som jag hade trott. Såå jag är såå tacksam att vara här med familjen. Vi har varit här i fem dagar, jag och barnen och kära syster min (svägerska <3) Natasha...och i dag kom min Gena efter jobb. Så nu är vi samlade la Familia. I alla fall den lilla skaran. Vi och barnen. Sitter på balkongen och solen skiner nu på kvällskvisten...härligt! I dag blev en liten hemmadag efter allt badande senaste dagarna... men jag och Natasha och min äldsta elvaåring tog ett dopp i poolen här bakom huset en stund innan pappa Gena kom. De yngre barnen följde med och hämtade pappa. Skönt att vara samlade alla.
 
Här älskar barnen att hålla till och även vi ibland...men det blir mest havet om vi vuxna får bestämma :-)
 
 
Här sitter jag och min Gena om kvälla...snart är det fyrverkerier runtomkring...Franska Nationaldagen...har påbörjat det här inlägget för tio dagar sedan men inte fått i väg det...
 
 
 
 Vår vackra lilla stad i Sydfrankrike <3...här på kvällen för några dagar sedan.
 
I går har jag varit tvungen att gå till vår "husläkare" här...han känns bra...snabb i vändnignarna...skickar mig på blodprov...frågar hur jag mår, tar mig på allvar. Mina fötter har tyvärr svullnat upp till...ja i princip det dubbla...så har tagit blodprover och ja allt skall skickas till Burzynski kliniken och även Baden Baden...där de skall se vad detta kan bero på. Har fått sk stödstrumpor...ja knästrumpbyxor som ska hjälpa att få ned svullnaden och även en medicin. Antagligen beror det på för mycket vätska i kroppen. (Eller för lite salt i kroppen...har jag nu fått höra... Ja det har blivit bättre...skriver det här en vecka senare...)
 
Våra killar och vi alla njöt i går av hääärliga underbara vågor :-) Tjohooo! :-)
 
 
En dag att njuta av och att minnas vid havet! :-) Tack min älskade Gena! <3 
 
Min stora nyhet är att Jag nu har Noll!!! procent cancer i blodet...Ja det betyder att det inte finns kvar något elakartat i min kropp! Såå det känns hääärligt och underbart! :-) Har nog inte riktigt tagit in det även om det var ett tag sedan jag fick veta det. Jag är sååå enormt tacksam för Allt! Allt! Allt! För Dr Burzynski och hela kliniken som räddat mig! :-) Och för min Gena som är min Riddare och ni alla som varit med mig <3 <3 <3  Ja min resa fortsätter...jag fortsätter jobba med min diet...måste skärpa mig med att vara bättre på att motionera och att ta hand om mig...Och jag fortsätter med mina mediciner...även om dem ändras efter tidens gång. Nästa gång åker jag till Baden Baden igen, till Tyskland till Dr Valerija Brandts klinik, hon och hennes man Dimitri Brandt samarbetar med Burzynski Kliniken. Och hos Brandts i Baden Baden har jag blivit bemött med sådan värme och ja det kändes som de gjorde allt för mig...för att se till att mitt immunförsvar blev bättre och att jag fick i mig allt det som min kropp behöver. Skrattat mycket har jag också gjort :-) 
  
 
Avlsutar i kväll till ljudet av fyrverkerier och många glada skratt på stranden här intill...såå skönt att kunna sitta ute på balkongen och mysa och bara vara. 
 
Godnatt kära! <3
 
Jessika
 
If You Only Say One Prayer - Say Thank You! 
 
 
 
Noll procent cancer i blodet - Tack Dr Burzynski!,

Kommentera

Publiceras ej