Tillbaka i Baden Baden mitt vackra <3

1kommentarer

Här sitter jag nu i Baden Baden...kära vackra Baden...precis promenerat för en stund sedan med mina söta svärföräldrar Zoja och Jura, och med världens bästa Sasha, såå roligt att ses! Saknat dem! Och såå vackert och härliga dofter här...vi gick längs ån...Först åt vi på indiska restaurangen här...mmmm....älskar deras mat...mitt favvo ställe här :-), ja en av dem:-) Nyss, talade jag med min älskade femåring, hon var vaken fortfarande...min lilla älskling ville att jag skulle vara hemma, (och ja med) men jag kommer hem om tre dgr, så en snabbvisit, eftersom jag åkte idag...I morgon upp tidigt för blodprov och infusions av nyttigheter i kroppen... Kraamis och Godnatt kära mina!
Mamma Zoja och Pappa Jura i vackra Baden :-)

1 kommentarer

Natasha

24 Jul 2012 12:18

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Till er alla!

Kommentera

Publiceras ej