FödelsedagshelkvällpåGrand! ...Brunchklubb! Here we come! :)

3kommentarer

Tack för i går världens bästa mina fina vänner!!! Jag är verkligen såå tacksam tacksam att jag har såå många fina underbara vänner...Tänk om jag kunde samla alla och bara bjuda dem på världen fest kalas och ja ALLT! I går firade vi min älskade syster Susanne och min älskade kusin och Therese! Hjärtan!
 
 
Och vi var vår lilla trogna skara..inte alla kom...men nästa gång...Och nu bestämde vi att vi ska träffas oftare... Jo, vi skall ta och träffas kanske åtminstone en gång i månaden alla tillsammans... Brunchklubben som vi tänkt starta nu så länge...Tips tips tips!!! Starta en brunchklubb med era vänner... En lördag eller söndag i månaden...träffas de som kan förutsättningslöst någonstans och mys och ät och prata och bara var! Nu kör vi eller hur!!! Någon tar med sig en vän och en annan en vän...och vad kan bli av det...intressanta och roliga möten! Kraamis och Hjärtan alla! Här skall "springas" ner och ätas sen frukost... Och tack min Monia för din hjälp i går...för ja, trots såå himla mysigt i går...så var vi tvungna att gå åt sidan och hon fick hjälpa mig att lugna mig...för jag kände att adrenalinet kom...har varit så spänd sista tiden...men hon fick mig lugnare...och jag andades lugnt... känner hopplöhet hopplöshet...ja i går när det kommer och senaste dagarna gjort sig påmind som ett flinande mörkt elakt monster i det djupaste djupet...när skall detta ta slut! När kan jag leva! ? Och då menar jag Leva utan rädsla? Gå ut i livet och göra allt som jag vill... inte leva... med dessa avbrott av rädsla...rädsla att göra att vara att träffa människor... och vara beroende av andra... Men jag Är Tacksam att jag Lever! Jag Lever och Jag Är Här! Tack Tack Tack Livet! Tack Alla! Men som Eckhart Tolle säger: This too shall pass!  Och vill också säga till många...förlåt att jag inte hör av mig alltid...till alla ni från mitt hjärta fina vänner.
 
Ha en härlig och underbar dag alla!
 
Hjärtan!  
 
 
Livet - Vänner - ...att leva i ångest...men si det går mot sitt slut!!! Och ger mig Mitt Livs Resa!,

3 kommentarer

Anna W

26 Aug 2012 13:05

Käraste vännen! Önskar jag hade kunnat vara med igår! Men ibland krockar eventen. Men nästa gång följer jag med. Och du, alla förstår att du inte hinner höra av dig till alla. Vi älskar dig ändå!! Kram fina vännen.

Susanne

26 Aug 2012 16:25

Ja ååå vad kul att träffas för brunch med inspirerande vänner, vad som helst kan hända... Känner att jag vill skaffa mig mer positivitet i livet och göra saker för mig själv :) Blir så inspirerad av dina ord min vackra, underbart fina syster. Tack för det och tack för igår, det var fantastiskt! Vad glad jag är att vi har varandra allihop. Kraaaamis

esterii

26 Aug 2012 23:05

Hej, hej hamnade här av en slump, säger i alla fall hej och fortsatt glädje..

Kommentera

Publiceras ej