...elektricitet...bzzz ziiip...

0kommentarer

Love is the cure,
for your pain will
keep giving birth
to more pain until your eyes
constantly exhale love
as effortlessly as your body yields it´s scent -

- Rumi -







Kära fina...

...Och hur gör man när man VILL sååå mycket....kreativiteten flödar...men förkylningen säger ifrån.... men det går ändå inte att sova??? Vill skriva, vill fengshuia hemmet, rensa...ideérna flödar...känner mig fylld av electricitet....bzzzz....som går genom kroppen....går inte att sova, vila, som jag tänkt, nu här innan jag och systra min Susanne ska iväg för att göra några korta ärenden...med indiskt tema...och fengshui i tanken...här rensas...Tack Susanne! Tack älskade du! Och tack alla ni familj och vänner som finns runt mig som hjälper mig och ger mig kraft med fysisk hjälp med barnen...och bara med era ljusa tankar... Tack från hela mitt hjärta!



Så vilan blev inte av...så lika bra åka iväg.. en sväng och vila sedan...hostade i natt, men var den "dumma" hostmedicinens fel, som jag inte skulle tagit innan sömn, bad mistake, höll på hosta sönder lungorna, en slemlösande hostmedicin, men det blev nästan enbart torrhosta... gick ner och la mig på soffan därnere för att inte väcka hela sovande huset...men kära mor min såklart, mammor är mammor, kom ner och satt med mig, och gav mig hett vatten med citron i, och det hjälpte mycket,  ja älskade mamma min...sedan lugnade det ner sig så fick några fler timmars sömn än i går....Tackar gudarna!
I dag skall jag hoppa över en medicin som jag får från Houston, och ända fram till min hosta går över...vi har daglig kontakt med läkarna i Houston, ja Sasha har det via mejl oftast, tack kära fina du.
Promenad med mamsen min häromkvällen i vår Trollskog...



Mitt mantra från gårdagens work som vi gjorde är;
I am Strong
I am Real (Autenthic)
I am Beautiful
I am Precious



Nu åker vi en sväng...sedan vila...promenad i det vackra vädret...ja och lite lunch och sånt också såklart...ja vi får se hur dagen avlöper...
Ps...ofta när jag bloggat en blogg...som i går kväll så får jag mini ångest och vill deleta allt efter att jag publicerat det...mitt gamla jag ?...svårt göra avvägning också hur mycket ta med av sina näras liv...vill ju inte blanda in dem för mycket...som mina egna barns integritet...hmmm....Älskar dem sååå! De är mitt allt!
Ok...nu flyger jag iväg!




Kraaamisar i massor och Hjärtan på er!
Jessika




If You Only Say One Prayer - Say Thank You!

Kommentera

Publiceras ej