Rodeo Night

1kommentarer

The greatest thing in the world
overcomes the hardest thing in the world.
That which has no substance
enters where there is no space.
This shows the value of non-action.

Teaching without words,
performing without actions:
that is the Master´s way.

- Tao Te Ching, no 43 -

Gokväll vänner mina!
Sen kväll! Precis kommit hem från Rodeo! Så det blev sent idag. Har upplevt en riktig Texas Rodeo, med Country sångerska som avslutade hela kalaset! Ja, det var en föreställning på flera timmar. En upplevelse! Have to be seen! Tyvärr har jag inga bilder, eftersom min dator inte vill ta emot mina bilder från min mobil...så får be Sasha mejla mig lite bilder i morgon så kan jag visa imorgon. Ville bara höra av mig lite på bloggen lite innan jag går till sängs. Idag en dag av jobb, jobb, ganska mycket, men också underhållning med goda vänner som tog oss dit, till rodeon, våra vänner Irena och hennes man Janusch (ej säker på stavning). De är så snälla och söta, nästa helg skall dem ta med oss till havet. HÄrligt! :-)
Godnatt kära vänner! Det blir alllt för ikväll. Måste prioritera sömnen. Sköt om er och vi ses imorgon!
Love ya alla!
Jessika :-)
(Eld som brinner på kvällarna här i området)

Ps. är det någon som vill komma och klippa lilla "stackars mig" med hopplös ångest, som gör att hon inte törs gå till frisören... ni som har lite frisör talang, en liten enkel toppning går bra...:-) Vädret är ganska trevligt här!!!:-)
Kraaaam!


- Oprah for Nobel Peace Price -

1 kommentarer

Kristina

10 Mar 2011 20:56

Kära älskade Jessika!



Jag blir så glad utav att se att du verkar ha så fina vänner där hos dig. Jag är där med dig i mina tankar!



Får man komma och klippa dig fast man inte kan;-)



Kram,kram

Kommentera

Publiceras ej