Lyssnar till fransk musik och bloggar på café i Stockholm mitt!

1kommentarer

 
Hemma igen från soliga Antibes tillbaka till ett soligt Stockholm... Sitter på café och väntar på att min äldsta son ska dyka upp från Stadium och Sasha dyker upp från ett annat håll. Har min tekopp... Grönt frukt te som vanligt. Vi satt alla tre här men lutar mig nu bakåt i soffan och inväntar dem. Älskar gott grönt te! ☕😊
 
 
Var hos min svenska neurolog i dag... Privat. Därigenom får jag gjort mina blodprover och får mediciner som behövs fortfarande. Mindre och mindre... Yay!  Men han, neurologen, tyckte inte att jag behövde göra en MRI efter tre månader.... Det är något som mina läkare i USA som räddat mitt liv anser jag bör göra. Så jag sa direkt... Är det fråga om pengar ??? Och han var ärlig och och då sa jag att men då betalar jag för det!!! Då var det ok. Så jag får betala ca tre tusen kronor för det. Tack svensk sjukvård! Same old same old! Hade ingen lust att göra en stor affär av det i dag! Vissa dagar har man inte orken... men tänker med sorg i hjärtat på dem som drabbas av detta eviga vansiga!!! sparande!!!  Men jag är Tacksam Tacksam Tacksam 🌟💗 att jag har haft möjlighet att få hjälp i USA. Tack älskade Gena! 💗! Och även generösa vänner i Moskva. 💗💐
 
Dags att röra sig hemåt! Nu har min äldsta son 💛 kommit... Hör av mig mera senare. Har haft mycket drömmar om mamma. Där hon tröstar mig... Jag vill hålla henne kvar. Dags att släppa henne. Men hon 💚 är alltid Alltid! 💗 Med mig! Älskade min mamma Mona. 
 
Med min goda väninna Sigrid på restaurang och cafe Solstugan vid Kristineberg. God mat och vacker utsikt! Vi hade såå Hääärligt väder! Tack Sigrid för att du visade mig stället. 😊🌟☕
 
Önskar Er Alla Allt Gott! 
 
Jess
 
If You Only Say One Prayer - Say Thank You! 
 
 
 
 

1 kommentarer

innakarin kaarle

07 Aug 2013 15:50

Hej kära lilla gumman. Blev alldeles gråtfärdig av det du skrev om att inte få vara trygg om man inte betalar i vårt land......BLIR SÅ ARRRRRRRG samtidigt så det är inte klokt. Men så glad att du är såå pass frisk idag som du är. K R A M och <3. Ja det var bara det jag ville säga just nu....

Svar: Tack Inna-Karin för din kommentar! Kraamar till dig och vi ses i dag! :-)
Jess

Kommentera

Publiceras ej