Såååå Glaaad! Thank You Dr Burzynski! Tack!

5kommentarer

This magnificent Universe provides
abundantly when you´re in a
state of gratitude


- Dr Wayne W Dyer -





Jag är såååå glad i dag! Vi har haft ett möte med min underbare läkare Dr Burzynski! Jag känner mig så trygg med honom. Han utstrålar sådan värme, glädje, omtanke, och han har sådan enorm kunskap.



Snälla sjuksköterskan Monica gör dagens påfyllning av min AVA, Aminosyror och B-Vitamin i blodet. Väskan har jag med mig i fyra timmar och sedan kopplar Sasha loss mig. Och sedan byter vi
ut väskan mot en ny nästa dag då jag får påfyllning. :-)


Fina snälla Monica...visst har hon vacker färg på sina kläder:-)

Mina resultat är positiva!!! Och jag är sååå Glad! Min tumör i hjärnan som numera räknas som en låggrad tumör... helar sig själv innifrån kan man säga. Och vi kan se på bilderna och på blodproverna av generna att aktiviteten minskar ordentligt, och att allt går åt rätt håll! Är såååå Glad! :-) Vi åkte hem efter mötet som vi haft med Dr Burzynski, och jag kände att jag var tvungen att sätta mig på mitt Starbucks/Barnes & Nobles och njuta av te och av att vara omgiven av människor som läser, studerar, och att vara omgiven av böcker! Glad!!!! :-)


Blommor utanför Barnes & Nobles

Under mötet idag med Dr Burzynski så blev vi tillfrågade om en delegation av tre läkare från Thailand, som är här för att studera hur de jobbar på Burzynskikliniken, fick vara med vid vårt möte. Och ja, det gick bra tyckte jag. Det visade sig vara himla bra för det gjorde att Dr Burzynski tillsammans med Dr Larissa mer ingående förklarade hur min behandling ser ut och hur utvecklingen har sett ut sedan jag kom hit september 2010...så det blev bra repetition för mig. Och också bra för mig att mer förstå hur det står till med mig.



En bok av kända skådespelerskan Suzanne Somers. Hon har besökt The Burzynski Clinic och ägnar ett
kapitel av boken genom att intervjua honom och det sätt han botar cancer. Kort det som står på baksidan
av boken: "In Knockout, Suzanne Somers interviews doctors who are successfully using the most innovative cancer treatments - treatments that build up the body rather than tear it down." Hon ställer sig också frågan: " Standard treatment includes surgery, chemotheraphy, radiation, and harsch after-care drugs...and standard care offers little hope. Is this all modern medicine has to offer? "




Ja, jag känner mig Glad och mycket positiv! Och jag är sååå tacksam för att jag har på något sätt blivit vägledd hit till Burzynskikliniken, och jag är så tacksam för min underbara man Gena <3 Tebja lublu! Du är min Riddare och mitt Allt! <3 Och jag är så tacksam Sasha för all din hjälp, du är en Blessing! Och tack alla ni fina därhemma, familj och vänner som ställer upp såå mycket! Tack! Och tack mina underbara älskade barn för att ni finns! Tack för allt!




Nu skall jag se en av dessa komedier som jag köpte på Barnes & Nobles! :-)



Var med om något roligt och ovanligt i går, men jag berättar mer om det i morgon hoppas jag! :-)


Kärlek Kärlek till er alla kära! <3



Jessika



- If You Only Say One Prayer - Say Thank You! -

5 kommentarer

Natasha

13 Mar 2012 08:14

Vad glad jag är att höra det underbara du! Snart ses vi! :)

Massa kärlek till dig! <3

Susanne

13 Mar 2012 08:43

Jag gråter av lycka kära fina syster, ord kan inte beskriva hur tacksam jag är, vilken lättnad. INGENTING är viktigare än detta. GLAD GLAD GLAD! över att allt ser så bra ut. LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG! DU är det FINASTE som finns! ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! <3 <3 <3 :)

Agneta

13 Mar 2012 16:40

Ojojojoj vilka fantastiska nyheter! Blir så glad för din och alla dina näras och käras skull. Sänder en stor kram från vårlikt Stockholm - samma sol skiner på dig bara ännu ännu mer! Agneta

Jessika K

13 Mar 2012 17:31

Tack såååå mycket fina underbara ni för era värmande kommentarer! <3 Ja jag är såå glad! Och jag längtar till både er alla hemma <3 och till vackra Stockholm i vårens blom och lyster! :-)

Therese

13 Mar 2012 19:44

Kära Jessika!

Ingenting kunde vara bättre nyheter :-):-) Så glad! Kram på dig - ser fram emot att ses och arbeta vidare när du kommer hem igen!!! Therese

Kommentera

Publiceras ej