Skratt och Glädje och Läkande hos Valerija och Dimitri Brandt

0kommentarer

Dags att ta lite vila här i mitt Baden... har hunnit att vara på kliniken, hos Dimitri och Valerija Brandt redan två gånger. Och om en och en halv timme ska jag dit för massage av mina fötter som fortfarande svullnar till ibland, ingen fara dock. Här ordnas saker i ett kick...och rings och fixas...saker som kan ta dagar...veckor i kära Svea tar några timmar... Såklart ordnas saker snabbare när jag är här några dgr, men jag känner att det är så här de är vana att jobba. Och såå mycket skratt :-) och glädje och värme hos dem. Såå tacksam! Ikväll skall vi träffa våra kära vänner och läkare och äta en bit mat på ngt trevligt ställe:-) Och sedan även hinna träffa en fin ung rysk ortodox präst. Roligt och intressant! Tacksam! :-) Kraam kära därute! Jess
Glada gänget, pappa Jura, Sasha, och mamma Zoja på vårt favoritcafé Leo´s , "Levoshky" :-) Mumsig lunch åt vi i dag! 

Kommentera

Publiceras ej