Det handlar om Liv!

1kommentarer

Ute i trädgården...nästan för första gången den här sommaren...solen skiner...min tjej klättrar över mig vart om vartannat :-) ...en sol och bad dag! Hääärligt! Ja, känslorna har varit starka efter besöket hos professorn i södra Tyskland...känner att det är så lätt att halka in i rädslor som säger att nu är det kört, att det bär utför... Ja, med de energierna och de orden... Och ja, deras statistik om jag hade behandlats konventionellt...ja, då hade jag kanske inte suttit här i dag... Känner sååå starkt för alla dem som inte finns här i dag...så många av dem unga, med barn som behöver dem, ja alla har sörjande familj. Detta när det finns alternativ. Varför kan inte den konventionella vården öppna sig mer???? Det handlar om liv! Ja, mig ska dem ta till en konferens för att se hur jag bäst skall behandlas...Nej tack! Jag byter inte Dr Burzynski!!! Han ger mig Liv och Hopp och värme...som hela kliniken ger! När jag kom till KS, i Stockholm kändes det som att komma in till dödens väntsal, så upplevde jag det!!! Min upplevelse! Så jag lämnade fort! Ja, på en gång!!! Tackar alla gudar och Universum för att jag hittat The Burzynski Clinic...och nu även kliniken i Baden Baden. Vill ge tillbaka för allt jag fått och får! <3 Tacksam för Livet! Hjärtan i massor till er alla kära! Tack alla fina ni! <3

1 kommentarer

Zophia

04 Aug 2012 23:10

Även om jag inte skriver kommentarer så ofta, så läser jag din blogg. Det är så starkt det du upplever o skriver om. All kärlek till dej o din familj <3

Kommentera

Publiceras ej