Solglasögondiva...och häng på café med syster <3

0kommentarer

The universe knows how to organize itself without our help 
 
- Marianne Williamson -
 
 
 
Hej vänner mina!  
 
Sitter nu på vårar lilla kontor i stan...ja, här är jag inte ofta...inte som jag tänkt blev det..men det känns skönt att sitta här nu...Här och Nu!!! Mina planer var stora...här skulle jag sitta och skriva och jobba under året som gått...flera projekt hade jag! och har jag på gång!!!...för jag skall genomföra dem och det känns så spännande och det gör mig Lycklig när jag tänker på det! Det är Livet! Att uppslukas av det som jag älskar att göra... Fridfullt och tyst i dag här... fina Darja som jobbar med oss sitter och knappar på sin dator och jag på min...annars tyst...den gemensamma stora "ångvälten" till kopieringsmaskin/fax/scanner och allt vad den nu kan genomföra... surrar tyst i korridorren...och steg och lite prat hörs här och var i vårat kontorshotell. Kan också se några av Stockholms vackra taktoppar från mitt fönster...vackra vackra mitt Stockholm <3  Och snart skall jag träffa min kära syster/svägerska Natasha och vi ska ta en sen lunch...mysigt...vi har inte setts på ett tag. Ja, inte sedan vi var i Frankrike och hon var med oss..och solade och badade med oss...och inte minst hjälpte till att hålla pli på ungarna! :-) <3 Och nu kom hon in på kontoret med sin resväska, hon bor inte i Stockholm för tillfället...så nu ska hungriga jag gå och äta med världens bästa min Natasha. Vi ses! :-)
 
 
Hemma igen...sitter med min äldsta son...de yngsta sover gott...tidig kväll för dem. Avslutar kvällen med... 
 
 
...skratt med häärliga Will & Grace! Just looove them! :-) Behöver skratt i mitt liv! :-) Tacksam tacksam! :-)
 
 
Och tacksam för möte med min Natasha i dag...att bara vara
 
 
Och här sitter vi...och myser med gott te och au lait...och kanske lite annat gott :-) ...och bara prat...sedan kom min lilla stora äldsta son...han var hos en kompis i närheten...annars får han inte åka själv alltför långt i stan... Mysigt att ses fina min söta Natasha! <3
 
 
...och här är jag med mitt traditionella gröna te :-) ...solglasögon diva som jag är...ha ha! Nej, har  ögoninflammtion och idag har jag hämtat ut ögondroppar...antibiotika...verkar som hela familjen ska vara på antibiotika...jag som är så emot antibiotika, Me not like!!!...ja ja! Men jag vet det är bra ibland...och jag är tacksam att det hjälpt mina älskade barn senaste veckan. 
 
 
Dags för skratt med Will & Grace och snart sova lite! 
 
Gonatt! <3
 
- If You Say Only One Prayer - Say Thank You! -
 
 
Ps. Kraamis syster min <3 Susanne och Grattis på din Födelsedag...bloggfia är du också! Det är vi alla! www.youkreateus.wordpress.com,  Hennes himla fina blogg om inredning och interiör...hon har hjälpt oss så mycket med inredning...nu senast med att organisera renovering av Armasjärvi husets källare i Tornedalen...stort jobb! Tack underbaraste du! <3 :-) Ses i morgon! Då skall vi fira och Dig med kusin Therese...födelsedagstjejer! <3 Kraamis
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej