Glädje hemma! :-)

0kommentarer

Sen kväll...glädje i huset...Pappa Gena är hemma! :-) Känns så tryggt och skönt! Är sååå glaad! Min Gena är hemma! Lillgumman vår har somnat...och dags för länge sedan för våra pojkar att sova...ja för oss alla...Men men...ligger på schäslongen vår, ikeas sköna :-), och ser på Raymond loves everyone...den får mig att skratta, Skratt förlänger livet! I dag en dag av besök hos doktorn...med öroninflammation hos vår mellankille, och äldsta hade ögoninfektion och kusinen deras som sovit över hade halsinfektion...så hade tre "små" killar med mig t vårdcentralen här i morse. Älsklingarna mina tre! Inte blivit mkt sömn sista nätterna pga öroninflammation...åkte in igen eftersom det inte verkade bli bättre trots sedvanliga Kåvepenin som ges till allt... men nu verkar det idag bli bättre, såå sköönt! Älskling min!... Själv har jag efter att jag gått/sprungit framför tven tidigare i dag i ca 40 min (läkares order:-) ) blivit stucken av en geting i tån när jag stod i köket vid spisen... Så jag har suttit med foten i balja m kallt vatten...och nu tagit värktablett...hjälpte, tack å lov! Mår bättre idag och även igår m min ångest! Tacksam så tacksam! :-) Njuter nu Av Kalle Schevens Vals...Allsångsrepris...och jag sjunger med glädje med :-) ! Gillar Evert Taube min...spritter i kroppen :-)...och dansat har jag gjort till mina barns glada förfäran tidigare i dag...men då till fiolmusik som jag bara ääälskar!!! :-) Kraaam och Käärlek Jess
Kusiner! <3 

Kommentera

Publiceras ej