Mirakelmys...

1kommentarer

Njut av vackra glittrande Advent kära!
Tänd vackra tindrande ljus och lyssna till Kärleken
och Ljuset som omger dig...



Sitter i soffan hemma, dricker mitt vita te i favoritkoppen...älskar vår äldsta
sons vackra tavla av tomten som han målade för kanske två år sedan...
och vi har filmkväll med julfilm och gottis:-)


Sitter med min äldsta son och har sent julmys..."Miracle on 34th Street" ser vi på. Det är tredje filmen i kväll...ja jag har ju tre barn :-) Mina älsklingar, pojkarna såg den nya "läskiga" Smurffilmen så då gick jag och min älskade lilltjej upp och såg på allas våran Saltkråkan....men jag tror nog att mamma Jessika somnade en stund där på soffan efter en stund :-)...fick några små puffar av min tjej...mamma varför sover du? Ja, jag bara blundar lite...mmmm....blev sååå trött...jag älskar Saltkråkan :-) men den är ju så lugnande :-) Och visst ger den barndomsminnen. Glad att den hänger med än...att barn ser på en såpass gammal film...men vår Astrid Lindgren håller i tusende år!




Vår mysiga julbricka och filmkväll...



Mysfredag med min äldsta älskling....Miracle on 34th Street...en gammal
film som talar till barnet i oss som tror på mirakel. Det älskar jag!



Njut av Juletider och adventstid kära vackra vänner mina! Vi myser!




Kraaamisar alla fina!



Jessika



Träffade min bästis Anna på stan en stund i dag...Och här myser vi
med en lång fika...och av att bara vara i vårt nyfunna café...:-) Blir definitivt
en favorit i repris :-)



Annas hjärtelatte i december - Hjärtans tider.




Och lite vackra julblommor hann vi med också :-) Ett måste för mig...
Äääälskar blommor...!



Ps. Nu sen kväll här, min stora kille har somnat på soffan...och jag har tagit paus i
skrivandet så har avslutat mitt skrivanden när han sov älsklingen min...Kraaamisar och Hjärtan alla!



If You Only Say One Prayer - Say Thank You!



- Och visst finns vår Tomte - St Nicholas! -







1 kommentarer

Maggan

17 Dec 2011 19:28

Hej

Jag är lite nyfiken på vem Sacha är. En god vän, psykolog eller vad. Vore så roligt att veta...

Kommentera

Publiceras ej