Ångest - Du får skratta och vara glad - Du får Leva!

1kommentarer

Kväll i Baden Baden vackra... Ännu en dag har gått... Har hunnit med att bada i de varma källorna ( ja, inuti ser det ut mycket som ett ganska vanligt badhus... Det går att simma både ute och inne... Här har det varit kring 24 grader varmt ute mest hela tiden såå det har varit skönt... Och sol! :-) Tack! Jag har hållIt mig nu, när jag är förkyld till de varma källorna... Van vid varma bastudad som jag är... Vattnet som vi badar i är från bergen...Helande mineralkällor... Om jag förstått rätt! Väldigt uppfriskande! :-) Efteråt gick vi och hämtade varmt mineralvatten att dricka... Något att prova! 
 
Sent sent... Och bilder får jag Inte in här...datorn gick sönder igen...så jobbar med "paddan" :-) som min Anna, bästis min, kallade i paden...den som jag nu försöker bli vän med.... Hmm!  
 
 
 
Ångest i går och i dag har kommit och gått, som vågor...fina Sasha hjälper mig och min snälla Monia per telefon, I am Blessed! ... Igen dyker rädslan för min egen Livskraft upp som den stora Skräcken som får mig att skaka! Det vad jag kan beskriva som en pulserande energi vill passera genom min kropp... En Livskraft till stor del outtnyttjad oanvänd... Som vår Ingmar Berman sade enligt dottern sin; Linn Ullman... Den skapande talangen är en gåva...gör du ingenting av den vänder den sig emot dig... Och gör man inte sitt arbete så vänder den skapande kraften och blir demonisk... Känner starkt att så kan vara fallet med mig... För mycket det jag kallar tillbakahållen...nedtryckt Livskraft... Och Nu Är Den Redo Att Forsa fram som en Vulkan... Och det är egentligen ingenting att vara rädd för. Men Styrkan...Livskraften är så Stark att den överväldigar mig! Så Jag Omsluter rädslan med Ljus Ljus Ljus Det Högre... Kalla det vad ni vill... Och talar till Den... Så att den skall veta att eran är slut...slut med att kämpa emot...trycka ned det som måste och ska flöda ut... Det Vackra Det Ljusa Det Skapande... Jag Är Här För Dig! Du Är Trygg! Du får skratta och vara Glad älskade Jessika! Du får Leva! 
 
 
 Kääärlek alla ni därute! 
 
Jess
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Susanne

07 Sep 2012 11:28

Jag finner det svårt att med ord uttrycka hur det känns att läsa det du skriver men det träffar rakt in i hjärtat <3 Käääärlek till dig min älskade, underbara syster. Kraaaaam

Kommentera

Publiceras ej