Tända ljus och lite franskt caféhäng i Moskva...

4kommentarer

Tack alla fina för era kommentarer på fb <3 efter mitt senaste inlägg. Ni är bäst! Vi är tillbaka i Moskva och det känns bra. Trivs så bra i vårt lilla radhus och i den fina Svenska skolan där barnen går :-)! De hade gjort så fint där i morse med julpynt och barnen fick sitta i matsalen med tända ljus och se på julkalendern en stund innan första lektionen.... Det såg sååå mysigt ut när jag kikade in. Nu ska jag inhandla två adventsljusstakar (att ha mycket ljus omkring mig betyder mycket i december och att tända ljus ) och lite julpynt och sedan luncha och sitta och skriva mera... Ja så nu blev det inte så mycket sagt :-) Kraam alla! <3
 
 
 
 
Och här sitter jag nu på café L' Occitane och äter lunch och skriver... Caféet ger mig en bit av Frankrike med dess franska lugna musik som spelas i bakgrunden. Känner mig glad nu, det ger mig glädje att skriva, även om det är långt i från det som jag vill.... de visioner jag har av det jag vill göra... Det är också det som gör mig frustrerad och arg arg att inte komma i gång med det som jag vill. Men jag är sååå tacksam snälla vänner på Facebook i går som skickade mig stöd och Hjärtan till mig! Och tack Natasha min <3 för din kommentar häromsistens på kommentarsfältet här på bloggen.  Och jag är också sååå tacksam för att jag har fått nyheter om att det har skett en DRAMATISK förbättring enligt min Dr Burzynski... En nyhet som kom för några dagar sedan...det har kanske varit lite svårsmält för mig...även om jag inom mig känner med StyrkA att Jag Ska Leva och Se Mina Barn och jag Ska ta Hand om min Gena! Alla mina älsklingar, och Jag ska göra de saker som jag kom hit till till världen för att göra! Jag har nu inte ätit lågdos kemotabletter på tre månader... och jag äter endast de genialiska tabletter som har  räddat mitt liv, de som Dr Buzynski forskat fram. Jag är sååå tacksam för att jag på något sätt blivit ledd till hans vård och kliniken i Houston. Och jag är såå tacksam för min älskade Gena <3! Ja en stund som denna ser jag att det finns såå mycket att vara tacksam för! Nu blir min mat kall så jag fortsätter äta... Tog kort paus...dags att dricka kallt te sedan :-) ;) eller be om nytt kanske... ja det låter mer som mig :-) ! Kanske fortsätter mer sedan. Kraamisar alla!  Jess

4 kommentarer

Susanne

04 Dec 2012 12:44

Tack för din underbara blogg <3 Åååå vilka fantastiska nyheter min hjältinna, du är uuuunderbaaaar <3 Kraaaam och så härligt det är att se dig skriva :) det du är ämnad för fina syster <3

mona

04 Dec 2012 17:34

Kära Jessika
Tänker på dej, blir såå glad och lycklig överatt du fick ett sånt underbart besked. Du är du verkligen värd som du har kämpat! Älskar dej jättemycke.
Kramar Mamma & Pappa Hälsa alla

Anna

04 Dec 2012 22:38

Underbart!!!! Gläds med dig fina vännen. Många stora kramar

Mårten

29 Dec 2012 01:11

Så glad för dig och din familjs skull. Vi kom aldrig till Burzynski med vår son. Kanske hade varit det som kunnat rädda honom.. Vi kommer aldrig få ett svar på den frågan men din väg tillbaka måste inspirera fler att vända sig dit. Sjukvården måste tänka utanför ramarna. Än en gång, så glad för din skull. Din och din familjs vilja att hjälpa oss var det mest medmänskliga jag varit med om. Nu gick vi inte den vägen men ändå....
kramar Mårten med familj i Tyresö

Kommentera

Publiceras ej