Vilodag...pyjamasdag

0kommentarer

Hemmadag i dag kära vänner...
Har haft en helg med träff med goda vänner både i fredags, med min älskade tjej Moskvatousofka/gäng och i lördags kraschade vi in, gjorde en tornedalare som jag kallar det  hos min söta snälla kusin Lena och hennes familj, det var jag och dottra min, så i dag vill jag ta det lugnt med mina älskade barn. Ja, halva dagen i går var också en halv hemmadag...skööönt! Behöver jag!
Fortsätter min blogg från en annan bloggsida...får se om jag lyckas få över mina tidigare blogginlägg...vore himla bra att lyckas med det konsstycket, och det känns viktigt...men men ja återstår att se...annars annars...ja????
Har sådan inspiration i livet att skapa, att skriva...efter detta år av utrensning, av kropp och själ...ja återstår såklart jobb jobb...men förhoppningsvis i mer harmoniskt flöde...som jag lär mig allteftersom...men det här året har varit livsavgörande för mig.
Tack tack tack! För all vägledning och tack alla gudar och Universum för allt bistånd och hjälp, ja för ensam hade jag aldrig klarat det...och ensam har jag inte varit och är inte. Tack!
Har nu en fyraåring som sjunger konsert för mig här framför mig...så tar en paus här...kanske återkommer. Kramis alla
Jessika
Pyjamasdag är bra dagar för själen



Hemmadag i dag kära vänner...
Efter helgens mysiga möten med vänner och släkt så behövs en pyjamasdag med stor varm kopp te och bara ta det lugnt med mina älskade barn. Ja, halva dagen i går var också en halv hemmadag...skööönt! Behöver jag! Och barnen också!
Det första jag och min Gena köpte på Ulitsa Arbat i Moskva tillsammans, vår tehuva, gjord som en fin docka, vår söta vackra gumma.



Har sådan inspiration i livet att skapa, att skriva...efter detta år av utrensning, av kropp och själ...ja återstår såklart jobb jobb...men förhoppningsvis i mer harmoniskt flöde...som jag lär mig allteftersom...men det här året har varit livsavgörande för mig.

Tack tack tack! För all vägledning och tack alla gudar och Universum för allt bistånd och hjälp, ja för ensam hade jag aldrig klarat det...och ensam har jag inte varit och är inte. Tack!
Har nu en fyraåring söt tjej som sjunger konsert för mig här framför mig...så tar en paus här...kanske återkommer.

Kramis alla!

Hjärtan


Jessika



If You Only Say One Prayer - Say Thank You!

Kommentera

Publiceras ej