Morgonstund i Houston

1kommentarer

Morgonstund i Houston!
 
Godmorgon!Skriver några rader innan dagen börjar, Sasha knackar strax på och vi har meditation, sedan fukost på rummet, vi har tonvis med grönsaker, i ett extra kylskåp som de redan hade satt in när vi kom denna gång till hotellet, så de känner oss redan. "The Nutritionist" på kliniken rekomenderade att jag varje morgon dricker en drink fyllt med nyttiga saker, bla broccoli, ingefära, roman lettuce, citron, lite äpple, lite annat,... som hjälper min kropp, speciellt när jag tar alla mediciner, en riktig pill junkie har jag blivit, det trodde jag aldrig, ha ha! ialla fall så hjälper den drinken mitt immunförsvar. Så vi mumsar i oss mkt grönsaker varje morgon, lite flingor, och just nu soja mjölk för mig, utan socker, inget socker för mig överhuvudtaget. Sugar feeds cancer, tyvärr. Men ibland kan jag unna mig lite mörk 70% choklad. Det känns som riktig fest! Eftersom jag är en chokoholic, bland mycket annat.
 
Efter frukost åker vi iväg till kliniken eftersom jag påbörjat em femdagars medicinkur, och därför gör jag en check- up även på lördag. Sedan ska vi nog vila ta det lugnt idag. Ja, vi ska ha middag med vår kära receptionist Irena ikväll troligtvis:-)
 
 
 
Bild från mitt hotellfönster när solen går upp!  Hann ej skicka iväg detta inlägg. Nu redan lunchdags. Ska iväg på lunch efter besök på kliniken. På grund av mina mediciner är det viktigt att hålla tider med lunch och middag osv...
 
Stor kram på er alla!
 
Vi hörs!
 
Jessika
 
 
If You Only Say One Prayer Say Thank You!